Sú nehnuteľnosti, na ktoré časom zabudnete a sú tie, ktoré vám zostanú v pamäti. Ako tento krásny dom v Oslanoch, okres PRIEVIDZA
Pamätám si ho nie len preto, že je krásny, ale hlavne preto, že príbeh tohto predaja bol pre mňa úžasný a pani majiteľke sme pomohli splniť cieľ, ktorý na začiatku predaja mala.
Pani majiteľka ma oslovila a pozvala na nezáväzné stretnutie aby sa so mnou poradila ako predať dom. Nehnuteľnosť predávala prvý krát v živote. Vysvetlila som jej možnosti akou cestou môže dom predávať a samozrejme som jej predstavila aj moju prácu. Poradila som aké sú jej možnosti, keďže predajom domu si chcela zaobstarať inú nehnuteľnosť. Po stretnutí som pani majiteľke vypracovala cenovú analýzu za koľko by sa dal dom predať a už to bolo v jej rukách ako s predajom začne.
Po pár mesiacoch som pani majiteľke zavolala a spýtala sa čo má nového. Pani majiteľka vyskúšala predávať dom sama, dostala viaceré ponuky od realitných maklérov na spoluprácu – výsledok – kupec, kupec ktorý jej ponúkal ( podľa môjho názoru dosť nízku cenu a s podmienkou vysťahovať sa do mesiaca – čo ale neriešilo jej situáciu
Nakoniec sa pani majiteľka s Dôverou obrátila na mňa.
Dnes sa dom teší z nových majiteľov a pani majiteľka z nového bývania. Za dom sme dostali podstatne vyššiu cenu, predali sme ho do mesiaca a pani majiteľka dostala od nových majiteľov priestor na hľadanie si nového bývania – a to všetko bez starostí, proste svojou prácou sme našli pre pani majiteľku ideálneho klienta.
AKO SA NÁM TO PODARILO?
Nehnuteľnosti neponúkame, nehnuteľnosti predávame a hlavne robíme veci inak, s nadšením odviesť prácu do jasného Cieľa, rýchlo, bezpečne a s tým najlepším výsledkom.
Dom sme pripravili na predaj aby sme urobili skvelú prezentáciu:
- HOMESTAGING som zverila úžasnej Adrike – Adrianadesign a
- FOTO a VIDEO šikovnému mladému mužovi Ondrej Drozd Blackbirdproduction.
- Zvolila som vhodný MARKETINGOVÝ PLÁN na predaj
- Navrhla som správnu cenovú stratégiu
a VÝSLEDOK – do 7-ich dní od zverejnenia a po 4 obhliadkach bol dom zarezervovaný ( ..a za cenu omnoho vyššiu ako bola ponuka na začiatku, keď si dom predávala pani majiteľka sama a cez iných maklérov ), kupujúci boli ľudia, ktorí ani nejak aktívne dom nehľadali na realitných portáloch, pozreli si video a dom si jednoducho zamilovali už pozretím videa, a boli to fakt úžasní ľudia.